Bewertungen von Nicky's Place Pijnacker

Neue Beurteilungen

5.0
Bolleboom
27 September 2023
YVON VAN STAALDUINEN
27 September 2023
Paul
26 September 2023

Eigenlijk niks op aan te merken. Gewoon lekker gegeten en was er redelijk snel

P. van Beukering
21 September 2023

Altijd goed. Maar deze keer lag bij 2 bestelling de biefstuk, de salade en de mayonaise door elkaar. Een ongelukje

Marcel Mulhuyzen
17 September 2023
Willem rensen
15 September 2023

Het is gewoon heel goed

TT
14 September 2023

De laatste tijd duurt het echt erg lang voor je de bestelling in huis krijgt. De optie om een tijd te kiezen geeft ook alleen maar 1,5u vooruit tijden aan.

YVON VAN STAALDUINEN
12 September 2023
Danny van der Wilden
10 September 2023

Normaal tevreden, dit keer viel het tegen. Terugkerend probleem is het niet leveren van de mosterd bij een kroket, temperatuur was dit keer aan de lage kant. Kaassouffle was droog, weinig kaas aan de binnenkant. Normale patat zat door de raspatat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
9 September 2023

Snel vriendelijk en lekker

C.
7 September 2023
Ingrid
6 September 2023
M.G.
4 September 2023

Altijd perfect

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther
1 September 2023

Altijd goed en netjes verzorgd.

Ingrid
31 August 2023
Broekhuis
30 August 2023

Patat was heel erg zout en de uitjes bij de speciaals waren minimaal. Jammer normaal is het bij jullie prima.

Reza hughes
27 August 2023

Hebben hier besteld met ze 3e. Binnen een uur kwam het bij 2 mensen er aan de bovenkant weer uit. Kipkorn en kipnuggets besteld. Bezorging verder was goed
.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Evelien de Jong
23 August 2023

Was heerlijk. Goed warm en goede hoeveelheid. Ik vind het ook fijn dat de patat apart verpakt is. Dan blijft het lekker krokant. Zeker voor herhaling vatbaar. Snelle bezorging.

Johan
19 August 2023

Goede snackbar lekker eten

Willem rensen
19 August 2023

Was allemaal prima

Philip
17 August 2023
Ingrid
17 August 2023
N.C. Rubbens
17 August 2023

Gewoon weg top

Peter
14 August 2023
M
14 August 2023

Snelle levering, goed verpakt ! Heel fijn, saus zat niet overal maar daar waar t hoort. Lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Corine
13 August 2023
Marian
13 August 2023

Wij moesten best wat afrekenen en als je dan ziet wat er in je patatbakje zit best wel erg karig als of de patatboer zelf de aardappels moet betalen, voor ons geen nicky meer Prijs kwaliteit onder de maat.......

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willem rensen
13 August 2023

Perfect

DB
13 August 2023

Was goed en op tijd bezorgd

NA
10 August 2023

Bestelling was niet compleet, kregen wel de snack maar niet het bestelde broodje erbij.

Ingrid
10 August 2023
Ben de Haas-Wuhl
7 August 2023
Ingrid
28 Juli 2023
Marieke
27 Juli 2023

Heerlijk! Weer genoten!

Bea kunz
24 Juli 2023

Dat ik van jullie een kroket vergoed kreeg.vond ik service.Nog maals eeg bedankt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Blommie
23 Juli 2023

Het eten werd op tijd bezorgd, smaakte goed en was heerlijk warm. Een aanrader

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M.G.
23 Juli 2023

Perfect..... heel snel bezorgd en was heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ingrid
23 Juli 2023

Top

Dettmeyer
17 Juli 2023

Weer goed en snel bezorgd. Eten was warm. Helaas ontbrak de mosterd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willy van der Wolf
15 Juli 2023

Patat was uit het zakje, bezorger heeft zijn excuses aangeboden. Misschien het zakje de volgende keer iets beter te sluiten. Verder heerlijk gegeten, nogmaals dank

Evelien
9 Juli 2023

Netjes op tijd. Vriendelijke bezorger. Alles wat goed warm. In een gerecyclede box (vind ik super). Mayonaise in box apart. Patat in een zak apart. Meestal wordt het ook in de box gedaan en heb je zachte, slappe patat. Salade heerlijk. Varkens haasje heerlijk met de gebakken champignons en uien. Helemaal top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ingrid
8 Juli 2023
Judith
6 Juli 2023

Snelle bezorging en lekker eten.

B.
5 Juli 2023

đŸ‘đŸ»

Rvg
23 Juni 2023

Broodje vergeten en de Mexicanen was te lang gebakken

Patrick v B
23 Juni 2023

Helaas was de bestelling, weer niet helemaal volledig. Nu miste ik de mosterd 2 keer. Verder is alles altijd top!.

J.v.d.Neut
16 Juni 2023
Marjolein
15 Juni 2023

Shoarma menu besteld altijd heerlijk maar deze keer droog en weinig smaak aan, jammer maar kan gebeuren

Cbo
15 Juni 2023
Dennis Roos
11 Juni 2023

Goede friet, pindasaus en snacks.

René Z
10 Juni 2023

zoals altijd weer heerlijk gegeten. prima in orde. zeker aan te bevelen

Martina
10 Juni 2023

Complimenten ! goede schnitzel menu voor een goede prijs. Wij bestellen er graag. Kwaliteit snackbar 👍

P van Baarle
2 Juni 2023

Nog steeds de beste!. Snel & goed.

Victoria
29 Mai 2023

Super snelle en vriendelijke bezorging, de bestelapp werkt top. Pindasaus was beetje aan de vette/olie achtige kant. Qua smaak prima.

Larissa
28 Mai 2023
Dhr. Barua
28 Mai 2023

Helaas was het niet zo lekker deze keer. Ook niet op de tijd gelet, had 20:30 gezet als bezorgtijd en eten kwam half uur te vroeg. Na meerdere keren goed was het dus deze keer wat minder. Desondanks zal ik het over een paar weken wel weer proberen en hopen dat het goed gaat.

Ingrid
26 Mai 2023
Anoniem
23 Mai 2023

Eten was goed en lekker, goed op temperatuur en snel bezorgd. Vriendelijke jongen die het eten had bezorgd.

Yvon Van staalduinen
23 Mai 2023
Patrick
21 Mai 2023

Snel geleverd 🐳

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H.van Gangelen
20 Mai 2023

het was zoals gewoonlijk weer heerlijk en zeer verzorgd .

Daan
19 Mai 2023

Top

Willy van der Wolf
17 Mai 2023

Wat ‘n kleine halve kip

C.
12 Mai 2023
Peter
12 Mai 2023

Top !

Leroy
12 Mai 2023

Altijd goed...!!!

Stef
12 Mai 2023

Binnen 15 min alles op tafel. Warm en lekker bedankt!

Ingrid
12 Mai 2023
Willy van der Wolf
9 Mai 2023

Heb zitten smullen van wat ik heb besteld

Conny
6 Mai 2023

Snelle en correcte bezorging, eten goed

Sarah
5 Mai 2023

Lekker en snel! Het bestellen en leveren gaat altijd goed en het eten is erg lekker.

Anoniem
4 Mai 2023
YVON VAN STAALDUINEN
1 Mai 2023
Linda
30 April 2023

Was goed warm en netjes op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ruud Toonen
30 April 2023
Marja
29 April 2023

Supersnel,perfecte service bravo!

Susan
28 April 2023

Lekker en snel bezorgd

Renske
24 April 2023

lekker, warm, net genoeg patat, 10min te laat bezorgd

D
24 April 2023

Eten was snel bezorgd en smaakte ook prima maar ik en mijn vriend hebben beide de halve nacht op de wc gezeten

Denise
23 April 2023
MGJ Graumans
23 April 2023

Prima kwaliteit en snel bezorgd !!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arjan
22 April 2023

Bezorging was prima op tijd, en dat voor een vrijdagavond, helemaal top. De patat was prima, helaas was de kroket te lang gefrituurd en de bamihap te kort.

Nicole Hilgersom
22 April 2023

Er zat verkeerde saus bij de kaasstengels. Bij de vorige bestelling klopte er ook iets niet. Verder 5 kaasstengels wel aan de erg prijzige kant
 Verder tevreden en heerlijk weer 😊

Ingrid
21 April 2023
Miranda
21 April 2023

Goed, zoals eigenlijk altijd!

Floris
17 April 2023

Normaal gesproken erg goed, zeker als je in de winkel gaat eten. Nu besteld en het was slecht. Veel weg moeten gooien en beide met flinke maagpijn achtergebleven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
16 April 2023

Eten in tweede poging goed, eerste poging kon ons adres niet worden gevonden. Eten koud, is goed opgelost door nogmaals te bezorgen. Bezorger eerst locatie op laten zoeken op gsm om zoeken tijdens bezorging te voorkomen. Al met al 45 minuten later aan tafel. Lullig voor de tweede bezorger, de eerste was er met de fooi vandoor voordat wij er weet van hadden dat het bestelde koud was. Hopen maar dat hij eerlijk is om de fooi te delen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fransen
16 April 2023
Ruud
16 April 2023
Ingrid
13 April 2023
Annemiek
8 April 2023

Altijd lekker en de echte vlammetjes. Het werd ook optijd gebracht.

P van Baarle
7 April 2023

Weer heerlijk gegeten. Wel jammer van de niet geleverde beker Pindasaus. Toch 3,- een beker.

Bolleboom
1 April 2023

Prima weer. Ook de bezorger een dikke pluim hij regelde direct dat een andere bezorger de milkshake en ijs binnen 10 minuten werd geleverd.

Larissa
27 MĂ€rz 2023
Debbie
24 MĂ€rz 2023

Altijd goed eten en snel bezorgd. Dit keer alleen de milkshake vergeten maar die stond ook weer binnen 10 minuten voor de deur :-)

Larissa
23 MĂ€rz 2023
Ben de Haas
22 MĂ€rz 2023
Larissa
18 MĂ€rz 2023
Ruud Toonen
18 MĂ€rz 2023
Life!
17 MĂ€rz 2023
Ingrid
17 MĂ€rz 2023
Larissa
12 MĂ€rz 2023
Dirk
10 MĂ€rz 2023

kroketten waren wat te vettig, leek net of ze in iets te oude olie waren gefrituurd

Bolleboom
8 MĂ€rz 2023
rensice
6 MĂ€rz 2023

lekker en op afgesproken tijd. grote portie patat is niet alrijd even veel lijkt het. dat is jammer

J.v.d.Neut
6 MĂ€rz 2023

Jammer dat er nu €2,50 voor bezorging word gerekend en ook nog €0,25 voor de transactie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Piet
5 MĂ€rz 2023

Vlot bezorgd, lekker en vooral goed warme maaltijd!

Niet belangrijk
4 MĂ€rz 2023
Cbo
4 MĂ€rz 2023
Arno
3 MĂ€rz 2023

Was weer prima, en snel, bezorger vriendelijk

P. van Beukering
3 MĂ€rz 2023

Graag servet bij bestelling

Nicole Hilgersom
28 Februar 2023

Lekkere verse patatjes en een vriendelijke bezorger!

YVON VAN STAALDUINEN
27 Februar 2023

Alles prima, alleen vind ik dat broodje hamburger erg zompig wordt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Larissa
27 Februar 2023
Nick
26 Februar 2023
B notenboom
26 Februar 2023

Niet alles was goed gegaan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dick
21 Februar 2023
Larissa
18 Februar 2023
Jan
18 Februar 2023

We hadden aangegeven dat de bestelling om 20:00 uur bezorgd had moeten worden. Wij kregen om 19:30 uur een belletje dat ze dit te laat zagen en de bezorger al onderweg was. Een paar seconde later stond de bezorger dus aan de deur. Toen maar snel de kinderen op bed gelegd, zodat de bestelling niet al te veel zou afkoelen. Helaas was het toch te koud om ervan te genieten. De volgende keer de bestelling maar weigeren en dan komt ie maar terug op het afgesproken tijdstip.

Ingrid
16 Februar 2023
Nancy
16 Februar 2023

Het was weer heerlijk! Dank je wel

Larissa
12 Februar 2023
2641 aw
10 Februar 2023
Van halen
8 Februar 2023

Patat was koud nog nooit eerder mee gemaakt

Pat
5 Februar 2023

Nog steeds de beste!. Frituren is een kunst.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

hcrbove.1967@hotmail.com
3 Februar 2023
Wijnmaalen
3 Februar 2023
Jeroen Rietdijk
2 Februar 2023
Ingrid
1 Februar 2023
Nanda
30 Januar 2023

De bamihapje was nawr mijn idee teveel doorgebakken waardoor die uit elkaar viel, tevens vond ik het persoonlijk niet fijn dat de bamihapje en kwekkeboom kroket in dezelfde zak was geplaatst.

Alaine
29 Januar 2023
Joukje
28 Januar 2023

De bitterballen lagen helemaal onderin de tas en waren, vrijwel alle 12, helemaal geplet... dat was wel erg jammer

Karin van Galen
25 Januar 2023

Weer helemaal goed en ook heel snel ;-)

Diana
25 Januar 2023

Goed eten we bestellen 1 x per week

Ingrid Bolleboom
24 Januar 2023
Nancy
20 Januar 2023

Heerlijk zoals altijd!

Franka
18 Januar 2023
Ingrid Bolleboom
13 Januar 2023
Sarah
8 Januar 2023

Super snel geleverd en erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rene
8 Januar 2023

Kwaliteit is top! En de snelheid waarmee de dames werken is super!

Miranda
7 Januar 2023
jose koning
7 Januar 2023

was zoals gewoonlijk weer helemaal TOP

Nancy
7 Januar 2023

Altijd goed en altijd een super vriendelijke bezorger

Brian
7 Januar 2023

Altijd goed en mooi op tijd.

Pat van baarle
6 Januar 2023

Altijd al goed geweest. Blijf bij Nicky’s place bestellen. En super snel bezorgd.

Eric
1 Januar 2022

Het eten was prima en op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M
1 Januar 2022

Onze favoriete snackbar ,, Eten goed, bezorging altijd prima, vriendelijke mensen ♡

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vd Heijden
1 Januar 2022

Ik denk dat ze over een hobbel zijn gereden want de saus vd frikandel speciaal zat allemaal tegen de bovenkant. En zoveel saus zat er niet op helaas. De gewone patat waren allemaal kleine harde restpatatjes. Dus nu helaas niet zo tevreden. Ben beter gewend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

VdVelden
30 Dezember 2022

Helaas gebeurt het de laatste tijd geregeld dat de bestelling niet compleet is. En er wat nageleverd moet worden!

C.
28 Dezember 2022
Dennis
28 Dezember 2022

Altijd vers, warm en krokant..!

Anoniem
23 Dezember 2022

Prima

van Schie
23 Dezember 2022

Mooi optijd en lekker gegeten.

Larissa
21 Dezember 2022
Bjorn
20 Dezember 2022

Altijd goed!

Harry
18 Dezember 2022
Annemiek
18 Dezember 2022

Het was weer lekker. En ook snel bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Larissa
18 Dezember 2022
Peter
10 Dezember 2022

Ik vond dit heel lekker

Ingrid
10 Dezember 2022
Saris
9 Dezember 2022
Chris
9 Dezember 2022

Kipsnitzel wat te krokant, maar toch goed eetbaar

Victor
8 Dezember 2022

Lekker eten en snel bezorgd

Elwin
4 Dezember 2022

Goed eten en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
3 Dezember 2022
Arnoud
2 Dezember 2022

Vanwege drukte duurde het wat langer en mijn kaassoufle zat niet bij de bezorging. Wat we kregen was lekker warm en heerlijk gegeten.

Diane
2 Dezember 2022

Toppie😋😋

H.vangangelen
1 Dezember 2022

Heel erg tevreden over het eten en de bezorging

Miranda
29 November 2022
Arjan Wijnmaalen
29 November 2022

Goede kwaliteit en op tijd bezorgd

Jan
27 November 2022

Op tijd gebracht door een vriendelijke bezorger . Het bestelde eten is warm afgeleverd en smaakte goed. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hugo
25 November 2022

1,5 uur wachten is echt te lang

Nina
24 November 2022
Ingrid
23 November 2022

Top weer

Astrid
23 November 2022
Van der Meer
21 November 2022

Snacks waren prima, maar patat was erg koud toen het bij ons aan kwam. Hoeveelheid in een familiezak voor 4 personen viel mij ook tegen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin
19 November 2022
Nick
15 November 2022

Mooie nieuwe site! Bestelling was snel klaar en de mensen zijn heel vriendelijk. Enige verbeterpunt is dat je bestelling niet verloren gaat als je switcht tussen afhaal en bezorging.

Jeffrey
13 November 2022

Eten was ruim op tijd. Ook op een drukke zondagavond. Friet was nog goed warm en de rest van prima kwaliteit.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tonnie en Tatjana
12 November 2022

Altijd lekker en goed betaalbaar. Het eten is altijd goed warm als het bezorgd word door de vriendelijke bezorgers. Echt wel ons favo snackbarretje! *****

Cloe wilgenburg
12 November 2022

Altijd op tijd. En lekker!

Patricia
11 November 2022

Het was erg goed!

Tijn van der Sluis
7 November 2022
Stefan
31 Oktober 2022

Echt geweldig

Ellen
28 Oktober 2022
Anoniem
26 Oktober 2022
Martin
23 Oktober 2022

Altijd heerlijk eten en vriendelijk personeel ;-)

YVON VAN STAALDUINEN
23 Oktober 2022

Alles goed warm, alleen een tipje, misschien een goed idee om hamburgerbroodje even met de binnenkant op de bakplaat te leggen, wordt het minder zompig.

Jeroen
22 Oktober 2022

Viel tegen dit keer.. de 'grote' raspatat was ongeveer de helft van een normale friet.

Ingrid Bolleboom
22 Oktober 2022

Pindasaus kon warmer

Agnheta
21 Oktober 2022

Snacks waren prima en warm. Patat was lauw en vooral erg weinig.

Anoniem
14 Oktober 2022

De bezorger was op tijd. En het eten was goed warm en lekker.

Lies
10 Oktober 2022

altijd heerlijke patat en bezorger netjes en snel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bieshaar
9 Oktober 2022

Bestelling was niet compleet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Natasja
8 Oktober 2022
Mitch
7 Oktober 2022

Altijd top bij Nicky!!

Paul
5 Oktober 2022

Goed warm, prima snacks,patat kan beter teveel harde stukjes

Jolanda BĂŒcker
2 Oktober 2022

Bij de bezorging zat er geen patat bij wat ik wel besteld had.Opgebeld,en binnen 10 minuten was het er. Kan gebeuren,een foutje is menselijk. Eten was verder prima.

Peter Dam
1 Oktober 2022

2 sterren voor de bezorging omdat we vóór 17.30u besteld hebben, maar pas rond 18.45u (dus een uur en een kwartier láter!) thuis bezorgd kregen, terwijl we hadden aangegeven “zo spoedig mogelijk”. 3 sterren voor de kwaliteit deze keer omdat de friet ook niet was wat we gewend zijn van Nicky’s: oudbakken en taai. Erg jammer. Met de prijsverhoging erbij was het deze keer teleurstellend voor ons.

Annelore
1 Oktober 2022

Eerst duurde de bestelling meer dan een uur, toen hij er was kreeg ik de verkeerde milkshake. Was wel ok opgelost.

Bolleboom
1 Oktober 2022
Nancy
25 September 2022

Super!

Nancy
18 September 2022

Heerlijk weer!

Floris Holtkamp
16 September 2022
Janet
16 September 2022
Mitchell
14 September 2022

Altijd top kwaliteit eten bij deze top tent!!

Nancy
11 September 2022

Was lekker! Alleen was de mosterd bij de kaaskroket vergeten (gebeurd vaker)

Brian
6 September 2022
Larissa
5 September 2022

Alleen de kaaskroket was ontloft in de zak in 4 stukjes was de vorige keer ook al

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nancy
4 September 2022

Top!

Ton Kraan
1 September 2022
Willem Rensen
30 August 2022
Judith
29 August 2022

Eten kwam snel en was lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nancy
27 August 2022

Top!

Brian
26 August 2022
Lisette
25 August 2022
Bolleboom
24 August 2022
Larissa
22 August 2022
Fabian Jansson Schoofs
19 August 2022

Heerlijk eten voor normale prijs. En super snel bezorgd

Jolanda BĂŒcker
13 August 2022

Gewoon goed.

Nancy
13 August 2022

Altijd weer heerlijk!

Ed
9 August 2022
Ingrid Bolleboom
7 August 2022
Michel de Vos
2 August 2022

Goed eten, snelle bezorging en keurig ingepakt.

Arjan
31 Juli 2022

Helemaal blij met de kwaliteit en bezorging van het eten, alleen jammer dat bij het bestellen van een snack default "met broodje" aan staat, die zou juist optioneel moeten zijn!

P.Hoekstra
30 Juli 2022

Ik woon op nog geen 600 meter hemelsbreed van de snackbar en dan krijg ik nog lauwe spullen geleverd.

J.v.d.Neut
22 Juli 2022

Was nu veel sneller bezorgd, jammer dat de gratis bezorging van boven de 12,50 euro er niet meer inzit, nu dus twee euro bezorgkosten

Wijnmaalen
21 Juli 2022
Anoniem
20 Juli 2022

Eten was lekker zoals altijd, alle producten beter dan concurrenten in de Portie kan iets beter wanneer er besteld wordt via de site ipv thuisbezorgd, de 5 bestellingen 3 euro is niet genoeg maar dat is mijn mening. Bezorging altijd goed en altijd vriendelijke jongens voor de deur.

Bolleboom
20 Juli 2022
A
20 Juli 2022

Harde patat en 4 snacks zaten in een te klein zakje gepropt dat het helemaal.plat gedrukt was.

Ellis Visser
16 Juli 2022

Soms komt het onderste boven aan

Mina
16 Juli 2022
Bolleboom
3 Juli 2022
Dettmeijer
2 Juli 2022

Bestellen al langer bij Nicky’s. De kwaliteit is prima en ook nog warm bij de snelle bezorging. Top. Ga zo door.

Anoniem
1 Juli 2022
Vincent & Sylvia
1 Juli 2022

Wij bestellen al jaren bij Nickys en zelde problemen gehad. Vaak word het aangeleverd zoals je verwacht, goede kwaliteit en vriendelijke bezorgers. Vandaag helaas sausje van de kipnuggets en rietje van de milkshake vergeten. En lag me patatje ondersteboven. Maar als je dat tegenkom kan je altijd bellen en word het voor je opgelost. (Wat wij dit keer niet gedaan hebben aangezien het nagenoeg altijd goed is)